سوالات متداول

پرسش های پرتکرار

چرا اندروید باکس روشن نمی شود؟

سخت افزار این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که به محض اتصال منبع تغذیه دستگاه روشن شده و نوار نورانی بدنه دستگاه این وضعیت را نمایش می دهد، بنابرین روشن نشدن دستگاه به احتمال زیاد مربوط به قطع بودن منبع تغذیه و یا برق دستگاه می باشد.

چگونه اندروید باکس را به روزرسانی کنم؟

اندروید باکس را به اینترنت متصل کرده و از بخش تنظیمات موجود در صفحه اصلی، گزینه Instant Update یا به روزرسانی فوری را انتخاب نمایید. آخرین نسخه تسکو باکس دریافت و نصب می گردد.

چگونه تصاویر و ویدئوهای موجود در تلفن همراه خود را بر روی صفحه تلویزیون به کمک اندروید باکس نمایش دهم؟

برای این منظور نرم افزار ویژه ای در نظر گرفته شده که به صورت پیش فرض بر روی اندروید باکس نصب شده است.  ابتدا بر روی تسکوباکس نرم افزار “Miracast-Receiver” را باز کرده و سپس با جستجوی نام دستگاه به کمک بخش “Mirorring” تلفن همراه خود ارتباط را برقرار نمایید.

چگونه به لیستی از همه اپلیکیشن های نصب شده بر روی اندروید باکس دسترسی پیدا کنم؟

همه اپلیکیشن هایی که بر روی تسکو باکس نصب می شوند در صفحه ویژه اپلیکیشن ها لیست می شوند که این صفحه نیز از طریق آیتم اپلیکیشن ها در بخش بالای صفحه اصلی قابل دسترسی است.

به عنوان یک ابزار کمکی، قابلیت افزودن اپلیکیشن های پرکاربرد به بخش پایینی صفحه اصلی نیز در نظر گرفته شده است که با انتخاب علامت های “+” موجود در پایین صفحه اصلی در دسترس می باشد.

چگونه به بخش تنظیمات تسکوباکس دسترسی پیدا کنم؟

تنظیمات مربوط به خود تسکوباکس، مانند به روز رسانی فوری، تنظیمات صفحه نمایش و … از طریق دیگر آیتم موجود در بخش بالای صفحه اصلی در دسترس است.

چگونه به تنظیمات اندروید دسترسی پیدا کنم؟

با فشردن دکمه تنظیمات موجود بر روی ریموت کنترل دستگاه، منوی کشویی مربوط به تنظیمات اندروید نمایان خواهد شد.

البته تنظیمات اندروید با جزییات بیشتر نیز از طریق آیتم تنظیمات موجود در منوی تنظیمات تسکوباکس در دسترس شماست.

چگونه بر روی اندروید باکس اپلیکیشن نصب کنم؟

نصب اپلیکیشن های گوناگون چه از طریق مارکت های اندرویدی مختلف داخلی و خارجی و چه از طریق انتقال فابل های “.apk” مربوطه به کمک حافظه های جانبی نظیر فلش مموری ها امکان پذیر می باشد.

چگونه گیم پد یا دسته بازی را به تسکو باکس متصل کنم؟

تمامی گیم پدهای با قابلیت پشتیبانی از اندروید قابلیت اتصال به تسکو باکس را دارند. به عنوان نمونه گیم پد مدل “GAMEPAD TG135W” تسکو که از طریق لینک زیر به صورت اینترنتی قابل تهیه است:

مشاهده در فروشگاه

چگونه ساند بار یا اسپیکر را به تسکو باکس متصل نمایم؟

برای این منظور دو لینک ارتباطی در نظر گرفته شده است:

نخست، به کمک کابل اپتیکال و درگاه تعبیه شده مخصوص در پشت تسکوباکس

همچنین به کمک تجهیز تسکوباکس به تکنولوژی بلوتوث و بهره گیری از تمامی ویژگی های مدرن آن.

چگونه تسکو باکس را به تنظیمات کارخانه بر گردانم؟

بازگردانی تنظیمات تسکوباکس به حالت ابتدایی آن به راحتی و از طریق فشردن کلید تنظیمات ریموت کنترلر و سپس انتخاب Device Preferences و در نهایت برگزیدن گزینه “Reset” قابل اجراست.

کادر تصویر از تلویزیون بیرون زده و عکس ها و ویدیو ها بزرگتر از حالت عادی است. چگونه مشکل را حل کنم؟

مراحل زیر را طی کنید:

فشار داد دکمه setup بر روی ریموت کنترل –> Device Preferences –>

Display –> تنظیم کردن اندازه صفخه به کمک اسکرول بارهای موجود در این بخش

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر چکار کنم؟

با ما تماس بگیرید :

۸۸۹۴۳۱۰۷ – ۰۲۱

همکاران ما بسیار خرسند خواهند شد که به صورت تلفنی و یا حتی حضوری به صرف یک فنجان قهوه در بخش پشتیبانی تسکوباکس در خدمت شما باشند.

پاسخ خود را نیافتید ؟

پرسش خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید تا در اسرع وقت به آن پاسخ داده شود.

ارسال پرسش